czwartek, 16 maja 2013

Próby okiełznania moich włosów w końcu sukcesem zakończone!

Mój Kropek pojechał na 4 dni szkolenia, zatem znowu pełna obaw zostaję sama :) Nawet zasięgu nie ma w tej jego dziurze, nie to żebym narzekała czy coś...

Dzisiaj dowiedziałam się, że niestety na Lednicę tego roku (po raz pierwszy zresztą miałam jechać), ale nie pojadę ze względu na prawdopodobny brak wolnego :/

Z kolejnych nowości - ostatnio zakupiłam nową odżywkę i szampon do włosów BIOVAXu z cyklu argan makadamia kokos.

MEGA! Polecam wszystkim! Na moje włosy pierwsza rzecz, która tak naprawdę podziała. Nie dość, że pięknie pachnie, wręcz cudownie, to jeszcze włosy są tak miękkie jak nigdy!
Najpierw szampon, następnie nakładanie maski na lekko wysuszone włosy i na to czepek (który już jest w zestawie w kartoniku z maską). Ja założyłam dodatkowo na czepek ręcznik, podobno lepiej się wchłania. I faktycznie tak jest. Na opakowaniu co prawda jest napisane, że powinno się trzymać na głowie 15 minut, ja miałam 30 i efekt super.
Teraz kilka słów od producenta -


Nie zawiera: 
parabenów, 
SLS (Sodium Lauryl Sulfate), 
SLES (Sodium Laureth Sulfate), 
olejów mineralnych.
 
W składzie posiada:
Olej Arganowy (Maroko), dzięki wyjątkowo wysokiej zawartości witaminy E (min. 550mg/l), chroni włosy przed destrukcyjnym działaniem wolnych rodników oraz promieniowaniem UV. Hamuje procesy starzenia. Dodaje włosom blasku, sprężystości, efektownie wygładza ich powierzchnię.
Olej Makadamia (Hawaje) stanowi bogate źródło rzadko występującego w przyrodzie kwasu palmitooleinowego C16:1, harmonijnie funkcjonującego z naturalnymi lipidami skóry. Doskonale odżywia skórę głowy, warunkując prawidłowy wzrost zdrowych włosów.
Olej Kokosowy (Indie) wnika do głębokich warstw włókna włosa, gdzie aktywnie hamuje utratę jego składników budulcowych. Wzmacnia strukturę włosów, zapobiegając ich łamliwości. Zapewnia silny i długotrwały efekt nawilżenia.

Moje włosy po tym stały się mięciutkie jak u bobaska, błyszczące jak z reklamy i zero poplątania - a z tym mam wielki problem zawsze

2 komentarze:

  1. Ja ostanio zapuściłam się z dbaniem o moje włosy i znowu zaczeły mi wypadać. Musze w końcu się wziąść za siebie i nie tylko w sprawie włosów!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w takim razie polecić Ci Biovaxa :D

    OdpowiedzUsuń