wtorek, 14 maja 2013

Pracowity dzień i piękna przesyłka

Tak tak... w końcu dzień wolny dzisiaj! Planów miałam wiele, skończyło się na leżeniu do 12 w piżamce i szukaniu inspiracji w związku z moim wielkim chytrym planem, który mam zamiar wykonać jak tylko przyjedzie mój Kropek za 2 tyg :)
W końcu po wielkiej wojnie ze sobą samą czy wstać już czy nie- udało się. Mieszkanie wysprzątane, okna pomyte, jakoś poszło wszystko gładko.


I dostałam dzisiaj piękną przesyłkę o której napiszę dopiero za jakiś czas! Wielkie podziękowania w stronę jednej z blogerek - www.agazmaluje.blogspot.com
Wyszło przepięknie!
 Pozwolę sobie wkleić zdjęcie wizytówek, jak najbardziej polecam!


Ja pewnie jeszczę tam wrócę do zamówień :)

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mega nawet! A obrazek na ścianę jaki dostałam! pokażę go na blogu też :D

      Usuń
  2. uwielbiam takie kreatywne wizytowki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się też podobają, a jakie robi kartki i obrazki! polecam!

      Usuń
  3. Swietne sa te wizytowki! :)

    www.sevenwishes.eu

    OdpowiedzUsuń