czwartek, 11 kwietnia 2013

Teatr lalek!

Dzisiaj mój Kropek zaprosił mnie do teatru. Nie takiego zwykłego! Do teatru lalek! Muszę przyznać, ostatnio w teatrze byłam wieki temu (nie licząc dni teatru na które wybrałam się też za namową Kropka)... Wstyd. Przyznam też, że dzisiejszy spektakl spodobał mi się bardzo. Co prawda zawyżałam lekko średnią wieku, bo oprócz mnie na sali siedziały dzieciaczki w wieku 6-7 lat, ale w niczym mi to nie przeszkadzało. Bawiłam się razem z nimi. I byłam bardzo dumna ze swojego Kropka, który dzielnie na scenie odgrywał swoją rolę :)



Późniejsza część dnia niestety już nie była tak kolorowa. Niestety czekało na mnie niezbyt przyjemne badanie, które mam nadzieję wynik da pomyślny. O tym dopiero się jednak dowiem we wtorek... Póki co uciekam na pociąg do rodzinnego domu. Kropek będzie przez jakiś czas sam urzędował w domu :)

2 komentarze:

  1. też bym się do takiego teatru wybrała! :) Kochana dodaj sobie gadżet z obserwatorami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Mega fajne doświadczenie :)
      ps.dzięki ;)

      Usuń